Sunday

Hej hopp!

Nu va ännu en vecka slut.
Dagen börjades med en powerwalk. Inget regn idag inte.

Idag har jag jobbat. Va själv hela dagen, då Fatima va sjuk. Det är aldrig kul att jobba själv.
Har man inte någon kund blir det så ensamt och tyst, har man sen däremot kund, ska det självklart alltid ringa eller komma in någon som vill ha hjälp samtidigt.
Jag hade en färgkund idag och jag tror aldrig det tagit så lång tid att tvätta ett hår. Så fort jag försökte fortsätta dök det upp något/någon annan. Tur att det va en glad och trevlig kund jag hade.

Väl hemma igen stack jag ut på min "efterlängtade" joggingrunda. Blev samma runda som sist. Får sakta men säkert öka längden igen. Tänkte försöka hålla igång det nu någorlunda så man även till hösten/vintern kan dra ut någon gång ibland.

Nu blir det bara söndagsmys resten av dagen. Ska agera chaufför ikväll också.
Imorgon ska jag på kurs hela dagen. Så då kommer jag berätta vilka frisyrer och färger som gäller i höst/vinter.

bye bye





Kommentarer
Postat av: Catrin

Ja va kul! Läg ut bilder på lite fina frissyrer så kommer jag och klipper mej sen! =) Kram

2009-09-07 @ 14:09:13
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0