slutet på en lång vecka

Då va det söndagkväll och en lång arbetsvecka är slut.
Igår va det tok mycket folk på jobbet. Hann aldrig gå och se när Sarah Dawn Finer sjöng, men jag hörde henne klart och tydligt genom väggen ändå..idag bjöds det på skönsång från bl.a Idol-Robin, Anders Fernett och Alcasar.


Hade en mamma idag som kom in med sin lilla dotter. ca 5 år.
"Ni måste hjälpa mig, min dotter kände för att vara frisör"
Herregud säger jag bara!
Stackars lilla flicka!

Hon hade hår strax under axlarna, men hela luggpartiet och en bit upp på hjässan hade hon stubbat med saxen och sen även klippt av lite här och där på sidorna.  Kunde ju inte rädda det helt, så det fick bli en kort uppklippt page med lite hämt hår.



Va hemma hos en kompis igår och drack lite vin. Dem skulle ut, men då stack jag hem eftersom jobb stod på schemat idag.
Det är alltid trevligt att bara komma hemifrån lite ibland. Behöver inte vara så stor grej alltid.


Imorgon är jag ledig. Men det står en del på "att göra listan" ändå
  • köpa knäckebröd =)
  • Träna
  • klippa Maria
  • städa och rensa garderoben
  • Klippa och färga Jennie
  • Börja packa
På onsdag får jag nycklarna till min lägenhet. =)
Då blir det till att tillbringa all ledig tid där. Det ska målas alla väggarna + tak, tapetsera, måla alla köksluckor och garderober och byta handtag, ev. måla badrumsgolv och badkar.
Så om någon sitter hemma en dag och inte har något för sig så är det bara att komma och hjälpa till.



Hoppas att ni har en mysig söndagskväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0