Operation: Garderobrensning

Sagt och gjort!
Och nu skulle jag nog kunna öppna en mindre klädesbutik.

Så här mycket rensade jag ut:



Jag trodde inte att jag hade så mycket kläder. Med tanke på att jag för bara några månader sen gav min syster en halv garderob också.

Och så här blev resultatet i garderoben

Före:


Efter:



Och när jag nu varit så duktig och rensat ut 1/3 av garderoben, tyckte jag det va kul med lite nytt.
Out with the old, in with the new!

Dessa saker fick följa med mig hem igår.



Nu ska jag hoppa på cykeln och köpa knäckebröd.

bye bye

Kommentarer
Postat av: Kikki

ska genast gå och rensa min garderob så jag får plats med lite "nya" kläder :)

2009-09-28 @ 11:56:37
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0