lönefredag

Det har varit trubbel med mina löner sedan jag började på denna salongen ( har fått för lite ) och det skulle redas ut till denna månaden, och det gjorde det allt. Nu är jag istället rädd för att jag fått för mycket och man står inför det svåra valet, ska man säga till?????
Eller kan man inte bara få se det som kompensation för allt besvär???


Blev en lång morgon promenad med kusin Christin i morse. Alltid skönt att starta dagen med lite motion och frisk luft.

idag har jag jobbat 13-18, men det kändes som länge p.g.a att det va så lugnt ( trots att det va löning, men vi va dubbelt så många som jobbade idag än vad vi brukar )
Sen kom pappa och Nettan och hämtade mig och vi åkte till Stella och Martin för lite kalas. Blev kycklingsallad ( i plocka eget format ) och kakor ( jag lyckades faktiskt, förrutom någon liten smakbit av pappas bulle, stå emot dem )


imorgon och på söndag är det 3 års jubileum på Familia, så då kommer det vara massa uppträdande och erbjudande på hela centret.
Jag la min lunch imorgon så jag ska gå och kolla när Sarah Dawn Finer sjunger. ( om det inte är 5 miljoner andra, i så fall kan jag lika gärna stå kvar inne i salongen då scenen bara är runt hörnan )




Nu ska jag krypa ner i sängen och drömma kärleksdrömmar
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Catrin

Ja vi försökte men det gick inte så bra! =( 4 i rad på HUR många ställen som helst men IKKE ett Beingo nån stans! Hur gick det för dej då? =)

2009-09-27 @ 12:20:42
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0