Kurs

Idag har jag varit på kurs hela dagen.var 2 glada och trevliga australiensare som höll i det. Blev tyvärr lite besviken måste jag säga då jag trodde det skulle innehålla nya trender, men det va ganska basic, dock lite småtips om roligare färgtekniker. Får hoppas man får tillfälle att testa dem bara.
Glömde ju såklart kameran så några bilder blev det inte.

Det bjöds däremot på mycket mat och fika. Lunchen bjöds vi på resturang Papi. Har aldrig varit där förrut men blivit rekomenderad och det kan jag nu även själv göra. Blev kött och risotto. Väldigt gott va det iallafall. sen va det förmiddagsfika med frallor och kaffe/te + efetrmiddagsfika med muffins.

Nu väntar gymmet.

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0