JAG HAR SOVIT EN HEL NATT!

Och det va helt underbart!

Vaknade utvilad lugn och glad av mig själv och blev väldigt förvånad att kl. redan va 09.15 och jag hade sovit sedan 00.00 och bara vaknat till snabbt en gång vid 04.00 tiden.

Ska man redan våga hoppas på att trenden av dålig sömn brytits eller är det för tidigt?
Jag håller iallafall tummarna!

Idag jobbar jag bara 15-20, och imorogn är jag ledig.
Då kommer syster Kikki på besök och jag ska äntligen få min överraskning. Tror ändå ännu att det är en spargris där det står svarta pengar.  ( inte för att jag har några sådana, men ändå =) )

take care


Kommentarer
Postat av: Kikki

vad ska du då med en sådan till ;)

2009-09-29 @ 17:22:12
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Madde

Tackatck =)

2009-09-30 @ 11:05:07
URL: http://wilma07.blogg.se/
Postat av: persuasive essay

Att sova, bör en person vara 7-8 timmar. Allt annat - för mycket


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0