Hemgång

Sitter i sängen och väntar ut tiden tills jag ska åka hem.Tåget går 13.27
Patrik åkte till jobbet 07.30 idag, så det har varit en ensam morgon.
Tänkte ta mig en långpromenad men det har regnat hela förmiddagen, så det är som majsan sa äkta inomhusmysväder. men hur kul är det att göra det ensam?



Direkt när jag kommer fram till Hbg, blir det raka vägen till Bjuv för att sen åka till tatueraren och förhoppningsvis få en snyggare och grönare tatuering.
Sen blir det kvällsmys hos familjen Sandberg. Börjar inte jobba förrän 14 imorgon.

Jag klarade mig hur bra som hellst de första 4 nätterna här uppe och fick inte ett endaste myggbett, men självklart skulle jag bli attackerad sista dagen. HATA MYGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0