Göteborg

I torsdags morse avgick bussen och vid 12.00 va jag i armarna hos min kära.
Blev "lyxbussen" denna gången. Hur skön buss somhellst. extra breda skinnasäten, med utfälldbara fotstöd. Man kan även välja att sitta helt ensam, utan någon brevid sig. Det gjorde ju jag denna gången.

Annars hände det väl inte så mycket i torsdags.
Sötnosen lagade mat till mig.( Spagetti och köttfärssås ) och sen bröt vi båda mot vårt godisförbud. Men hey!? That´s okey. =)





Fredag:
Solen sken och jag kände för en promenad, så jag fick bokstavligen tvinga Patrik för han skulle följa med. Så vi gick in till stan så jag kunde köpa strumpor (jag tror starkt att någon snor våra strumpor i tvättstugan )
Sen blev det vagnen hem igen. ( det va dealen för att han ens skulle följa med )

Kvällens aktivitet va middag hos Majsan och Lahoud. Och jag slapp gå ensam!
Det va iallafall jätte trevligt och vinet smakade ovanligt gott just då.=)
och hör och häpna, "bakfyllan" kom inte förrän efter jag gått och lagt mig denna gången. man kanske inte behöver bli nykterist trots allt!





Lördag:

hahaha

Vi skulle gå på någon konsert med några band. Fråga mig inte om namnet för jag har aldrig hört dem förrut, uppfattade inte vad dem hette och kommer nog aldrig höra dem igen.

Först tvekade jag i 2 dagar på om jag skulle gå eller inte just p.g.a att det inte alls är min musiksmak.
Men tydligen är det ju Patriks.
man säger ju att motsatserna attraheras, så man får väl kompromissa lite ibland.Så jag följde med!
The things we do for love!!!
=)

Oh my god!

Jag har nog aldrig förr känt mig så mycket som "fina flickan" som där.
jag blir väldigt impad av hur man klarar av att stå och headbanga så länge utan att bli helt yr.
jag kan inte riktigt kalla skrik och vrål, musik
jag såg väldigt många potensiella långhåriga kunder och mitt frisöröga sattes genast igång att fundera.
( det kändes dock som många av dem inte tvättat håret på sådär 13-14 dagar )

Nu låter jag säkert mest negativ, men jag kan ju även säga att jag inte ångrade att jag gick,det va verkligen en upplevelse och även om jag inte blev så jätte underhållen av själva banden, blev jag det av publiken, och nu kan jag ju iallafall säga att jag sett det!




Söndag:

Nu är kl 8.30. Patrik sussar gott i sängen, men jag gick upp 8.00
Idag ska han jobba, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra men det är bara 5h det handlar om.
Sen blir det Bingolotto ( inga gnäll kommentarer om det nu, pappa och kikki ) och försenat lördagsgodis!








Kommentarer
Postat av: Kikki

ena kvällen headbangar ni sen andra kvälle bingolotto, ni är udda??

2009-09-20 @ 09:56:19
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0