Bojkotta vågen!!!

OBS! Inget för dina ögon, B =)

jag har inte vägt mig på jätte länge, men efter att jag tyckt jag varit duktig och flitig ett tag, kände jag för jag se hur jag låg till nu. Men fy fan!
Snacka om att få en dålig start på dagen!

Man vet ju att muskler väger mer än fett, men jag är ju inte direkt någon body builder, så det kan ju inte vara min anledning.
Jenny berättade om en arbetskamrat till henne som fick reda på att hon va gravid först i v. 27. Kanske är det mitt problem???
Om magen börjare bli oroväckande rund och fast, kanske man borde kolla upp det. =)

Nej, jag tror nog jag ska bojkotta vågen i fortsättningen. Jag är lyckligare utan den!!!





Kommentarer
Postat av: Emma

Men Tina!!!!! Du behöver väl ändå inte ha koll på din vikt??!!



Nej skärpning, du är så fin som du är.

2009-09-15 @ 22:22:08
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0