Besök

Nu har Carro och Arvid precis åkt. Jag tänkte passa på att spendera sista timmen innan jobbet på soffan och vila. Blev inte allt för mycket sömn i natt.
Snäll som man är lånade jag ju även ut min säng till dem så vi inte skulle riskera att mosa lilla Arvid. Så det blev soffan för mig, men den är ganska skön att sova i ändå.

Igår va vi nog ute och promenerade i ca 3h. Fick ju bli lite rundvisning av Helsingborg.men vädret va skönt så det va en härlig "utflykt". Arvid tröttnade nog sista halvtimmen och sen bestämde han sig för att sura resten av kvällen=)
Han blev inte speciellt gladare av alla som sjöng som krattor på Idol heller.
Men idag när det va dags att åka hem va han däremot betydligt gladare. Ska man ta det som en pik??





Nu väntar snart första enda och sista arbetsdagen denna veckan. Imorgon bitti bär det av till Göteborg!

Kommentarer
Postat av: Kikki

Ha så skoj i Göteborg!!! kom snart ner på besök hos oss igen!!!

2009-09-16 @ 14:53:30
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0