Söndagsarbete

Nu va söndagen snart slut. Hoppas att man sover lite bättre i natt.
Dagen har bestått av jobb 11-16, sen direkt till lägenheten för målning m.m.
Nu är vardagsrummet klart. Kikki och Johan va där idag och Johan satte upp min fondtapet.
Tack snälla Johan för hjälpen


Ett litet smakprov på väggen


Snälla syster hjälpte mig att måla garderoberna, och jag målade sovrumsväggarna och sista lagret på köksluckorna. Nu ska bara handtagen på och några hyllor upp sen är köket klart.

Passade på att inviga kylen idag



Imorgon börjar dagen tidigt. Ska köra Magnus till jobbet 05.30, för att sen kunna låna bilen under dagen och fixa lite grejer

 

  • Flytta kartongerna från källaren till lägenheten och packa upp
  • Köpa gardinstänger + gardin till köket
  • köpa plugg och magneter
  • sätta upp hyllor
  • måla sovrummet
  • måla hallen+taket

Så det är väl lika bra att börja i tid.

nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på att den förbannade skit fotbollen ska vara slut så jag kan få prata med min sötis.

Godnatt

 


Kommentarer
Postat av: Madde

ska bli spännande att se hur resultatet blir. :D

2009-10-05 @ 13:15:52
URL: http://wilma07.blogg.se/
Postat av: Lina

Har MIN bror tapetserat?? Visste jag faktiskt inte att han kunde. Då har han ett jobb här...hihi. Tack för tipset!

2009-10-05 @ 21:32:26
URL: http://moa.clippern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0