Renovering pågår.

Ja, nu va vi igång och jag kan inte säga annat än att jag har världens mest snälla mamma och magnus, för medans jag jobbade idag, var dem i min lägenhet och målade taken, väggarna i kök och vardagsrum + lister. jag löste sen av dem och målade garderoberna och köksluckorna.
Det går så snabbt och det är så spännande med det slutgiltiga resultatet.
Lägger ut bilder på före/efter sen när jag är klar.

Hade så mycket att göra på jobbet idag så jag skippade lunchen och gick tidigare istället.
Så det blev en sen lunch/tidig middag i äkta bygganda=)



nu kommer dina färgfläckade mysbyxor väl till pass, syster!

Herregud vilket stormväder det är ut nu. dra vidare tills imorgon tack.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Är ni i lägenheten ikväll? tänkte ev. komma upp o hälsa på efter jobbet idag?!

2009-10-04 @ 10:11:13
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0