Inte min dag idag..

Dagen började ju som sagt tidigt efter att knappt fått någon sömn, sen fortsatte den med att jag skulle till lägenheten och fixa det sista.  Gick ner till stan för att köpa en "handdukshållare" som jag kollat in en längre tid. Tror ni den fanns kvar? NEJ, självklart inte....
Men, tur hade jag trots allt för jag gick till en annan butik och där fanns den minsann! så det ordnade sig tillslut.

Sen ikväll när vi varit och köpt lite saker stannade jag kvar för att sätta upp den, och då gick bara allt fel!!!

Lampan vägrade att fungera, hade för få plugg, sladden till borrmaskinen va för kort och inte räckte det med förlängningssladden heller ( Hur fan kan man inte ha ett endaste uttag i hallen? ) och till råga på allt skar jag mig i fingret på det förbannade pappershelvete.

Jag blev så irriterad och  bara lämnade allt och stack.

Nu har jag dock lämnat ner mig igen och sitter med mamma och Magnus och kollar på Idol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0