Går mot ljusare tider

Och då pratar jag självklart inte om vädret, utan om mitt hår.

Det va lite lugnt på jobbet igår så då passade vi på att lägga lite fler slingor på mig.
Har aldrig varit blond och kommer nog aldrig bli det heller, så ljusare än såhär blir det nog inte, men det är ju alltid kul med lite nytt.


   

Va och tränade idag. Det va några veckor sen sist, eftersom jag varit så upptagen med lägenheten och så. Så det kändes skönt att komma igång igen. Nu sätter vi igång med vårt hälsosamma liv igen. (som man alltid säger varje söndag )

take care
bye bye

Kommentarer
Postat av: Kikki

vad fint det blev!

Borstar tänder och tvättar sig i köket, i datarummet blir det att fixa smink och håret!

2009-10-20 @ 08:09:59
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Catrin

Snyggt ditt hår blev. Hälsosamma livet känner man igen sej i.... HIHIHI!

2009-10-20 @ 13:43:14
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0