Flyttat hemifrån för andra och sista gången.

Flytten idag gick snabbt och smidigt.
Nu är allt på plats och jag satte mig en stund i soffan innan med lunchen och bara njöt.Är så grymt nöjd med resultatet. Fattas dock köksstolarna nattduksborden, det nya vardagsrumsbordet och en gigantisk lampa, annars är allt klart
Meningen va att jag skulle lägga ut lite bilder på före och efter på det som va klart iallafall, men jag hittade inte sladden och fick sen lite bråttom. Sitter nämligen nu på tåget till Göteborg.

Är det någon mer än jag som är extremt anti buss och tågtoaletter.? Jag sitter hellre här och kissar halvt på mig än att gå på dem.


När vi va på ikea igår, blev jag helt förälskad i denna lampan. Det blir tillsmamans med soffbordet nästa inköp..

vad tycker ni??

Hoppas ni får en trevlig helg. det tänker jag ha. Känns tyvärr som att jag håller på att bli sjuk. Känner mig tung i kroppen och tjock i halsen, och blir nästan lite småäcklad när jag tänker på allt mitt choklad jag har i väskan ( då måste jag ju vara sjuk )

Hoppas att det bara är tillfälligt
Ikväll ska vi kolla på sverige-danmark matchen i fotboll
HEJA SVERIGE!!!

bye bye

Kommentarer
Postat av: Kikki

Hoppas du inte blir sjuk och får en par mysiga dagar med killen i göteborg, vi ses på tisdag!!

2009-10-10 @ 20:31:58
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Catrin

Tuff lampa!

2009-10-11 @ 14:02:02
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0