feferonifrossa

Kikki berättade för mig häromdagen att Johan alltid åt feferoni till nästan varje måltid. Att det satte igång förbränningen och att det va hans knep till att hålla sig i form.
Tror ni jag har vräkt i mig feferoni de senaste dagarna, eller vad!? =)



Tilltugg till dagens lunch!

Jag lånade Kikkis tröj-klänning som hon hade när hon va hos mig, och jag blev genast lite småförälskad i den. Perfekt tillsammans med leggins eller tjocka strumpbyxor och stövlar nu när det är höst.
Frågade henne lite snällt igår om jag inte kunde få den, och hon svarade
Ja!

Min syster är bäst!


För övrigt kan jag berätta att den där festen igår, gjorde mig galen, då jag tänkte gå och sova kl 23.00, men låg bara och vände och vred mig och lyssnade på deras falsksång, skrik, hoppande och allmänt störiga ljud. Vid 01.00 begav dem sig antagligen ner till stan, för då blev det äntligen tyst.
Va extremt nära flera gånger att knacka på och skälla ut dem, men snälla (fega)  jag lät dem istället ha sitt lilla roliga, men inte utan att det finns en baktanke med det.
Payback is a bitch!


Kommentarer
Postat av: Kikki

tror du på allt din syster säger ;)

2009-10-19 @ 10:23:36
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0