Behöver lite smakråd

Ska på barndop nr 2 nästa helg och va därför och köpte en ny kjol till det ( ja,jag shoppade igen )
Ville ha en kjol med hög midja och till min förvåning hittade jag faktisk en sån. Billig va den också. Got 2 love h&m.
Mitt dilemma nu ligger i skor.
Jag äger nämligen inte ett endaste par pumps eller nättare skor som man kan ha till en mer uppklädd klädsel.
Kan ju liksom inte ha västa kängerna till det.
Det närmsta jag kunde komma i min skolåda va dem här beiga stövletterna.
Men jag är väldigt osäker, Så därför undrar jag nu:
Kan man ha detta ihop? Eller behöver man ge sig ut på skojakt?





Kanske är det någon som har ett par passande som dem kan låna mig en helg?


Kommentarer
Postat av: Kikki

jag tyckte det såg konstigt ut för att de var beiga, snyggare med svarta, beror kanske på vad du ska ha för topp på dig...

2009-10-28 @ 22:00:33
Postat av: tina

jag ska ha den toppen på mig som jag har på kortet. är bara osäker om jag ska ha svarta leggins elelr inga alls

2009-10-28 @ 22:11:47
Postat av: Catrin

Håller med Kikki det va lite mycket färger. Och såg lite för påbultat med stövlar jag hade nog tagit ett par pumps i stället. Men det är min smak du ska ju ha va du trivs bäst i!

2009-10-29 @ 19:38:16
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0