Stucken

Har ju hela tiden varit ganska anti mot att vaccinera mig, men på tåget från göteborg idag fick jag helt plötsligt för mig att jag nog visst skulle göra det. Sagt och gjort! Hade fått min kallelse till idag, drog med mig mamma som moraliskt stöd och åkte ner till vaccinationslokalen ( såg ut som en stor ödslig gammal flyktinglokal. inte den mest sterila platsen direkt ) och tog min spruta.



Får väl tacka ( eller skylla på, beronde på hur man ser det ) Majsan som nog lyckades intala mig att ta det.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Ajajajajaj vad ont armen gör idag, har knappt sovit inatt för så fort man rör armen vaknade jag! Mår lite havsegt så här på morgone med :(

Hoppas du sluppit biverkningarna!

2009-11-12 @ 08:08:25
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0