SENSATION

Jag sov hela 10h i natt med endast ett uppvaknande. Slog upp ögonen i morse och klockan visade
10.30
Hallelulja va underbart det va!

Sitter nu på jobbet och rullar tummarna. 1½h kvar att jobba, men inga kunder!det ekar nästan i gångarna här.
Det är väl ingen som vill gå ut i detta ovädret. Dem varnar ju för värsta stormvädret (inte för att jag ser så mycket utav det härinne )

Så ikväll blir det varken träning eller promenad.
Min träningsvärk i låren sen måndagspasset börjar släppa nu. Herregud va jobbigt det va. Men känns det så förbränns det! =)

Har ju hittat mig en ny träningskompis: Nina

Har ju redan 3 st , men...

 christin: jobbar alltid
Debbie: har rymt till någon båt i Norge
Madde: är för lat!



ciao


2 dagar kvar till älskling kommer till mig










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0