Kär och galen...och lite berusad.

Fredagen bjöd först på lite ( med betoning på lite ) jobb 10-17, sen va det bara hem, duscha och göra sig i ordning, för sen bjöds det på dricka och mat hos Sabina som fyllt år. Blev dock inte så långvarit eftersom jag skulle gå och möta upp min Älskling 21.30.



Födelsedagsgrisen!



Christin och jag



Mini kusinen har blivit stor=)



2 trevliga flygvärdinnor . halva festen, bestod av flygvärdinnor+ 1 kvinnlig pilot som jag tror jag tjatade i sönder lite efter några glas bål. det va en väldigt god ( men farlig ) bål



Christin



Lilla Valdi, va ensam kille.

Tack Sabina och tjejerna för en trevlig kväll.!

När jag gick till knutpunkten, möttes jag inte bara av den mest underbaraste pojkvännen utan även av dessa:



Pussar till min sötis!

Kommentarer
Postat av: Kikki

ahhhhhhhhhh!!!

2009-11-21 @ 14:07:04
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0