Fresh and clean

Min dammsugarefterlysning fungerade och i förmiddags kom pappa med en som jag får ha på lån fram till jul. Då jag får en egen i julklapp.
Tack snälla Nettan för lånet. Jag lovar att vara försiktig med den!
Direkt satte jag igång att städa och det är numera hårfritt i min lägenhet.
Jag är såå glad att jag inte har några djur längre. Hatar hår i soffan och på kläderna och eftersom min favoritsyssla in är att städa känns det skönt att inte behöva göra det varje dag...(som vissa andra)

Sitter nu på jobbet och rullar tummarna. 2h kvar innan det är dags att gå hem och det är så fruktansvärt segt!
Har bara haft 2 klippningar än så länge och jag är ensam kvar att jobba, så man har inte ens någon att prata med.

Har ni några roliga hemsidor eller något att tipsa om, får ni gärna göra det. Allt för att fördriva tiden!

Fick hem brev idag om att jag va välkommen på vaccination nästa vecka. Men nej , tack!
Tycker det känns "onödigt", lite överdrivet , vet många som blivit så sjuka AV vaccinet och jag är dessutom väldigt spruträdd.
Eller vad säger ni? Ska ni vaccinera er?



Tog en promenad imorse och gick hem till mamma och vägde mig. Hade ju inte gått upp mer iallafall....
Ikväll blir det en promenad med Caroline igen. Köpte vantar idag så jag inte fryser sönder händerna.

Nej, om man kanske ska ta sig en städrunda i salongen för 5gången..

Take care


Kommentarer
Postat av: madde

Jag ska ta vaccinationen, eftersom wilma inte får ta den så vill jag inte rikskera att jag smittar ner henne sen jobbar jag på dagis med kanske inte så bra om jag smittar ner ett helt dagis. haha :)

2009-11-06 @ 08:10:26
URL: http://wilma07.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag ska ta den. Vill inte eftersom att jag är gravid men för att skydda Anton från influensan så gör jag det. Känns bra att veta att OM Anton skulle få smittan så är risken minimal att det är jag som har gett honom smittan.

2009-11-06 @ 09:47:47
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Kikki

Jag ska oxå ta den. ska dit på onsdag!

Mycket för att jag träffa mycket folk var dag och jag vill inte bli sjuk till gambia-resan eller smitta någon i min närhet!

2009-11-06 @ 19:13:47
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0