det va på tiden

Första gångerna jag hörde Rabih tyckte jag hade hande en skön röst, men efetr ett tag började det blir ganska tjatigt och gnälligt och dem senaste veckorna har jag bara väntat på att han ska åka ut. Han känns dessutom som en översittare och ganska nonchalant. Gillar han inte alls. Så enligt mig var det på tiden att han åkte ut.
Erik och Reza i final tack!!

fixade håret på kusin Christin idag. Vi bestämde oss för att klippa av en hel del p.g.a hennes jobbs nya regler. Har man hår över axlarna får man inte ha det uppsatt i hästsvans.

Fixade utväxten och klippte ca 2decimeter



Snygg blev hon!

Hann inte med någon solning idag så det får bli en blektina med bara ben på dopet på söndag
Nu ska jag gå och sova så man orkar upp och jobba imorgon
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Kikki

Vilka konstiga regler.....

Tyckte oxå det var dags för Rabi att åka ut!

Erik och Mariette i finalen!!

2009-11-07 @ 11:34:25
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0