Jag måste ha något otalt med GUD!

Det är kanske just därför jag inte är troende.
Annars måste Gud ha något emot mig, Varför annars gör han mig sjuk varje gång jag ahr något speciellt inplanerat.
Skulle ju ut och fira Madde ikväll, med bowling och lite fest. ( hade t.o.m tänkt dricka lite vin ) Men nej,då hade Han något annat planerat. Tydligen tyckte han att jag istället skulle ligga hemma i soffan och tråka ihjäl mig.
Fick sjukanmäla mig idag, men imorgon SKA jag jobba.
Har inte råd att vara sjuk.

Igår va Mamma och Roffe här och kollade på idol.
Tyckte hellre att Erik och Tove skulle gå till final. Men så länge Erik vinner alltid så är jag nöjd!

 

Hoppas att ni får en trevligare lördagskväll.
Jag ska krypa ner under täcket och tröstäta choklad ( idag igen )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0