Göteborg

Vaknade tidigt idag också, strax innan halv 8 gick jag upp. nu är klockan strax efetr 10 och det är hemskt vad man hinner med mycket på morgnarna ändå. Har redan packat, städat i garderoben, cyklat till stan och köpt frukost m.m, ätit och duschat.
Det kändes i benen att man cyklade några mil igår, det va segt att cykla i morse=)

Varför packar man alltid väskan proppfull? När man kommer hem igen och packar upp upptäcker man ju oftast ändå att hälften legat orört. Men vi tjejer måste ju ha flera alternativ att välja på.


Nu ska jag bara packa ner det sista och fixa till mig i håret sen bär det av mot Göteborg.
Kommer nog inte att uppdatera så mycket under tiden jag är där. Kommer nog att vara för upptagen med vänner, bebisar, kärlek och lite fler bebisar. ( det är verkligen babyboom i min omkrets i år )

Hej Svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0