Nov-2013

Snabb uppdatering:

Jag och Patrik har delat på oss och jag och Olivia flyttade nyss till en liten men söt lägenhet i samma område.
( hon kommer även att bo hos patrik)

Olivia har slutat med den ketogena kosten och får numera sondnäring.
Hon äter fortfarande i princip ingenting.

Får 2-6kramper /dag

Kan fortfarande inte gå stå eller resa sig , men har börjat lite smått att förflytta sig i sin gåstol.

Kan inte prata och skrattar fortfarande aldrig.
Vi har börjat med tecken och hon har en "big mack" på dagis.

Hon älskar flaskor och kan sitta i timmar och leka med dem. Att bada är också en favorit.

 Hon är 93cm och Väger13,5kg
Har storlek 92-104

Hon har världen bästa dagis och jag känner mig helt trygg med att lämna henne där. Alla barnen är helt otroligt fina och snälla mot henne.

Dagarna är fortfarande lika påfrestande orättvisa och jobbiga, men jag har den finaste , vackraste, starkaste och duktigaste tjejen i världen och jag kommer aldrig sluta kämpa för henne. ❤️





















Jag älskar dig!!!!


Kommentarer
Postat av: Mli - Mamma till Elton ♥

Vad skönt att få en liten uppdatering :) Har varit in titt som tätt och kikat. Tråkigt att gå skilda vägar såklart, men skönt att veta vad som kändes bäst, att ni gjort vad som kändes rätt.

Jättefin lägenhet och vad vacker Olivia är!! Så himla söt och fin. Bilderna på dig och hon är ju helt underbara, dom där i svartvitt. Bedårande!

Kram från mig och Elton ♥♥

2013-11-23 @ 21:32:23
URL: http://idamli.se
Postat av: Hannah hej

Ser fint ut och underbara foton på dig och Olivia!

2013-11-30 @ 14:14:27
Postat av: Emma

Att få barn är tufft för ett förhållande , men att få ett sjuk barn är 100 gånger värre .. Vi har samma problem men ja vågar inte bryta allt , rutiner o tryggheten .. Hur vågade du ? Jag har redan hittat min största kärlek i Elin o känner att ja inte behöver nån mer :) va fin hon är olivia och vilka underbara kort ni tagit !!

Massa kramar emma och Elin <3

2013-12-11 @ 04:22:36
Postat av: Mli - Mamma till Elton ♥

Jaha.. vad trist. Skorna där är ju verkligen underbara. Men man vill ju testa dom först också så dom känns sköna på. Får kika i stan där vi bor :)

2014-02-24 @ 18:45:16
URL: http://idamli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0