Olivia + Newbie

Olivias första klänning fick hon av sin morfar och Nettan.
Den var ifrån märket Newbie som enligt mig gör de sötaste bebiskläderna.
Tyvärr har dem bara gjort kläderna upp till storlek 74.
Tills nu!
Igår släpptes den nya kollectionen med storlekar 80-98.
Och självklart skulle Olivia få något.
 
Det blev ett par leggins och en kortärmad tunika.
 
 
Hittade även en söt scarfs som kan funka bra som en "halsduk" under vårjackan, och en ny färgglad mössa.
 
 
 
Och på posten kom även min fina Ester Elenora sjal som jag fick i alla hjärtans dag- present.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah f

ÅH ja då måste jag in och shoppa:-)!!!

2013-03-05 @ 17:54:05
Postat av: Rebecka 21år - bröllopsplaner & bonus-ungmamma!

Ja newbie är sååååååå underbart :DDDD

2013-03-07 @ 17:48:03
URL: http://Perfectlifewithyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0