Veckans träning

Blev inspirerad av en annan blogg att skriva ner mina träningsaktiviteter och på så sätt peppa mig till att inte behöva avslöja en tom träningsvecka.
 
Så här kommer v.8 träning
 Onsdag: Gymträning. 4km löpning + styrketräning
Torsdag: 30 min CXWORKS + 60min MRL
Lördag: 60min Body Combat
Söndag: ett par hemma styrke övningar
 
Ett tips:
Laddar ni ner appen "klipster" så får ni en månad gratis träning på Nordic Wellness.
 
 
Nästa vecka kommer nog tyvärr att bli ganska tom.
Mellan sjukhusvistelser och operation, jobb och skånetripp, lämnar det inte mycket utrymme för träning.
Men något litet pass ska jag nog kunna klämma in.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Va duktig du är !!
Vi hamnade på sofra i lördags - nära från hotellet och det var faktiskt riktigt god mat :)
Dock har jag ytterligare en natt på hotellet att plocka ut så jag får testa halta lotta nästa gång :)
kram

2013-02-25 @ 20:52:33
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0