Fransförlängning - Utvärdering

Jag har fått några frågor ang. mina fransar. Här är svaren
 
Fransförlängning går ut på att man sätter en lösfrans på var och en av dina egna fransar.
Nä du tappar din egna åker även lösögonfransen av.
Så länge du inte drar av dem , så ska dina egna fransar inte påverkas.
 
Jag har haft mina sedan nyår och fyllde igår på dem för 3:e gången.
Man behöver absolut inte göra det så ofta som jag gjort.
Jag har väldigt känsliga fransar och tappar mina egna väldigt lätt.
( jag har dock börjat äta massa vitaminer och tror mig märka en viss förbättring )
 
Jag har även varit ganska petig och velat ha dem så när som perfekta hela tiden.
Nu ska jag låta det gå längre mellan gångerna.
Jag betalar  500:- för nytt sett och 300:- för påfyllning.
 
Jag har ännu inte testat att använda mascara. Det behövs helt enkelt inte.
Men gör du det, använd en olje fri remover och va försiktig.
Gnugga inte i ögonen.
Borsta gärna fransarna med en fransborste varje dag.
 
 
 
Jag ÄLSKAR det! Och skulle rekomendera det till alla, men speciellt till er som, precis som jag inte orkar eller vill sminka er varje dag.
Jag känner mig 100 gånger piggare och fräschare UTAN att direkt behöva göra något.
 
Men med tanke av mitt tidigare inlägg , lär jag väl få sluta med detta nu när jag måste hålla i varenda lilla krona...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Super snyggt !!
Man måste få unna sig lite "lyx" i tillvaron :)
Kram

2013-02-21 @ 20:57:00
URL: http://frokenmela.se
Postat av: ellenojag

Gud så snyggt, blir riktigt sugen jag med!!

Vad gäller newbie.. de har dragit tillbaka det igen, och de butikerna som plockat fram det har fått ta bort det igen, ska först lanseras vecka 10. Jag hade dock turen att träffa en jäkligt gullig säljar på Kappahl som gick ut på lagret och hämtade åt mig ;) men SÅÅ stora i storlek, 98orn var alldeles förstora på Ellen!! så nu får jag vänta till vecka 10 och köpa i 92 också :)

2013-02-23 @ 21:55:06
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0