Efterlyser!!!!!

I present fick jag ett gäng jättefina tallrika och assietter från Rusta.
Då fanns det bara i blå, beige och rosa, men idag när jag var på rusta hittade även gröna.
MEN det fanns bara i assietterna och när jag frågade i kassan, sa hon att dem höll på att sälja ut den serien.
 
Så därför frågar jag nu, om någon av er har vägarna förbi en rusta butik.
Vill ni kolla om det finns gröna tallrikar ( alltså inte assietterna )
Köp isåfall 3st till mig!
 
Eller om någon mot förmodan har 3 st hemma som ni inte behöver / vill sälja.
 
Let me Know!
 
Tallrik Rustik 39:-
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah hej

Tips kan ju vara att ringa runt till rustas butiker (här i Gbg å hemstaden) och fråga. Smidigare än att behöva åka runt och kolla. Stort lycka till med veckan som kommer med allt vad den innebär! Skickar över lite styrkekramar till Olivia och er!!

2013-02-24 @ 20:37:53
Postat av: Sofi

Ja ska till en rusta i Jönköping men ja kan skicka de till dig om de finns

2013-02-26 @ 14:09:00
URL: http://sofisresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0