Det här med att ta tag i träningen

Jag vill träna för att måbra, se bra ut och få mer ork.
 
Jag föredrar dock att träna saker som jag faktiskt tycker är kul, så som:
Zumba
Box
Body combat
Dans
Step
 
Jag hatar bodypump, spinning och yoga
 
Och jag "fuskar" lätt om jag styrketränar själv.
 
Jag gillar faktiskt att jogga,( INTE på löpband ) men HATAR att komma igång med det.
 
Just där är jag nu.
Om nästan exakt 3 månader ska JAG jogga 21km , men än så länge har jag bara varit ute på en joggingrunda sedan sep/okt och den va på 5,6km.
Så i väntan på lite värmare väder tränar jag hellre annat.
 
Denna veckan blev det Zumba i tisdags, och styrketräning med Armina och Tobias i fredags.
( herregud vilken träningsvärk jag har i benen idag )
 
 
Om vädret tillåter och låren slutat värka ska jag försöka ge mig ut på en andra löprunda imorgon.
 
Så om någon har lust att löpträna med mig någon gång, hör av er.
Det blir alltid roligare om man är fler.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag va ute på en 7 km runda ikväll, synd du bor så långt bort annars hade vi kunnat jogga ihop!
Kram

2013-02-17 @ 20:46:54
Postat av: Hannah hej

Åh! Jag vill med orka/kunna träna! Längtar SÅ! Varför tycker du inte om body pump? Ultimata styrketräningen som går fort utan å titta på klockan å utan å fuska då det är grupp aktivitet? Men smaken är som baken ;) jag gillar visst det du inte gillar - bodypump å spinning :). Hur som lycka till! Tänkte titta på er när ni springer Gbg varvet!

2013-02-17 @ 23:14:16
Postat av: Hannah f

Jag vill springa! Men jag har fortfarande kass kondis så en lugn runda isf;-)

Svar: tro mig min kondition är allt annat än bra. joggade 2km på löpbandet i fredag och det kändes som 8km
Tina

2013-02-18 @ 06:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0