MmmmmMåndag

Eftersom Patrik är sjuk och Olivia sover typ hela tiden, blev jag idag ( som vanligt ) väldigt uttråkad.
Så hur underbart var det då inte att Emma va i närheten och frågade om jag vill luncha med henne.

Efter lunchen blev det en runda på stan och en mums fika innan jag fick skynda mig hem igen så Patrik hann till läkaren.


 

Igår var jag på mitt första Crossfit pass och det va det jobbigaste jag varit med om.
Military fitness kan slänga sig i väggen.
Så med andra ord har jag idag en träningsvärk utanför denna värld.
Det är knapps så jag kan gå i trappor och bara att lyfta godis skålen är en utmaning.
Men jag ska på det igen på söndag.
Någon som är sugen på att hänga med?

 

 
bild lånad ifrån google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0