Garderobs-make over

Vi har egentligen väldigt gott om förvaring i denna lägenheten.
9st garderober har vi och då tycker man kanske att vi borde få plats med allt.
Men det dåliga är att 6 av de garderoberna är endast "hänggarderober", vilket betyder att allt ligger i en hög på botten och man kan inte utnyttja hela garderobsytan.
 
Ungefär så här:
 
 
 
Detta har jag stört mig på LÄNGE, men inte kommit till skott att göra något åt.
 
Första var tanken att jag skulle köpa massa trådbackar på ikea, men självklart skulle ju dem inte ha någon som passade i måtten, så efter mycket letande kom jag till slut på att Olivia hade en massa i sin ena garderob som till min stora glädje faktiskt passade, och eftersom hon har hyllor i den andra behövde hon inte dem.
Så jag fördelade dem mellan min garderob och hallens och titta så bra det blev.
( hade gärna haft ett par till . men men, man tar vad man har. )
 
 
 
Och såhär fint blev det i Olivias garderober.
 
 
 
Det blev trots allt en runda till IKEA för att köpa galgar och annat smått.
Och vad är en IKEA-tripp utan en IKEA lunch?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kikki

Vad fint! Nästan som en Walk in closet till Olivia!

2012-10-10 @ 21:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0