Barnpassning

Eftersom Patrik nu börjat jobba igen är det inte lika lätt att få till träningstillfälle.
Att sen Patrik dessutom tränar på måndagskvällar och onsdagskvällar gör inte det lättare.
 
Så idag tänkte jag för första gången utnyttja barnpassningen på gymmet.
 
Jag har redan dubbelkollat så att det är okey för dem trots att hon har epilepsi och eftersom hon annars inte är ett svårt barn att passa så tror jag inte att det ska vara några problem.
Jag har hittills bara sett ett barn som varit där, så jag hoppas det är samma sak idag. 
Då kan barnpassaren ge Olivia hela hennes uppmärksamhet.
 
Sån undertiden jag skakar rumpan i ett Zumba pass , ska Olivia får busa i detta gulliga lekrummet.
 
barnrum
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kikki

Åh vad roligt !!

2012-10-08 @ 22:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0