Första tanden

Stackars lilla Olivia.
Inte konstigt att hon varit arg, ledsen och allmänt gnällig hela tiden den senaste veckan.
Inte nog med att hon får mediciner som påverar humöret , idag upptäckte vi också att första tanden kommit upp.
( Högra framtanden i nederkäken )


Min lilla flicka börjar bli stor.
5 månader, 8kg och EN TAND!

HUR GAMLA VA ERA BARN NÄR DE FICK SIN FÖRSTA TAND?





Då jag inte ville plåga Olivia med att försöka fota tanden fick det bli en anna bild.
Tröjan fick hon i julklapp av "farbror" Pierre


Kommentarer
Postat av: kikki

Grattis Olivia till första tanden!!



lukas var 8 månader!

2012-01-09 @ 16:28:17
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Ina

Neo fick sina första 4st när han var 3 1/2 månad! Ploppa upp 4st på en gång! Nu är han snart 16 månader och har alla tänder förutom dom 4st allra längst in!!! Det går för fort... Börjar på dagis om en vecka... Puh!

2012-01-09 @ 21:03:35
Postat av: Lina

Grattis till första tanden :)

Loke var 8 månader sen ploppa Resten upp väldigt snabbt :)

2012-01-09 @ 21:52:54
URL: http://Lokesfamilj.blogspot.com
Postat av: Catrin

Hihi roligt Matilda fick oxå sin första tand på samma ställe. 5 månader gammal! :)

2012-01-09 @ 22:28:56
Postat av: mia

mina pojkar fick båda två sin första tand några dagar efter de blev 4 månader..nu återstår bara att se om dottern min oxå blir tidig med de:), hon är 3 månader den 19e.

2012-01-11 @ 08:47:37
URL: http://miiamakinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0