Ett sånt där ytligt inlägg

Jag vet att man inte ska gå så mycket efter vågen, speciellt inte när man tränar.
Men jag kan inte hjälpa det. Jag väger mig ändå flera gånger i veckan.

Mitt mål har sedan länge varit att ligga under 60kg.
Jag är så trött på den där 6:an.
Sedan många månader tillbaka har jag legat och gungat mellan 60,5-61,5kg ,men imorse visade minsann vågen 59,5kg.
Jag är därmed i MÅL!!
Jag må vara lite löjlig och ytlig men det gjorde iallafall min morgon lite bättre.

Nu drar jag till Köpenhamn/Malmö med jobbet för ett mysdygn tillsammans istället för julbord.




Trevlig helg på er!!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Grattis!! Är alltid lika härligt när man lyckas med sina mål! Bra jobbar! :-)

2012-12-02 @ 07:32:11
Postat av: Hannah

*jobbat*

2012-12-02 @ 07:33:14
Postat av: Fröken M

Hurra !! och du är dessutom en riktig SNYGGING :)
Klart du ska gifta dig utomlands på en strand. Det är faktiskt inte alls så bökigt att få till det !!
Kram

2012-12-03 @ 21:20:33
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0