Tavlor

Efter att vi möblerade om tog jag ner en stor tavla som jag inte riktigt gillade.
Det blev då väldigt tomt på väggen i den hörnan.

Först tänkte jag ha någon väggtext men vi hittade ingen som vi gillade båda 2 och som inte kostade en halv förmögenhet så vi flyttade istället ut fotoväggen vi hade i sovrummet.

Jag älskar alla de svartvita korten på Olivia och tyckte det va lite synd att "gömma" dem i sovrummet.
Så nu har dem fått komma ut i vardagsrummmet och alla kan få njuta av dem.



Ett tips till er som har lika fruktansvära väggar som vi har. Där det är omöjligt att borra och speciellt vid sånna här tillfälle då man ska ha upp 20 små tavlor, som man gärna vill ska hänga rakt också, är att använda häftmassa.
Hur enkelt och smidigt som hellst och sitter jätte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0