Efterkontroll

Igår var jag på återkontroll hos MVC.
Jag blev godkänd och livmodern va nu läkt.
Dock skulle jag hellst vänta ytterligare några veckor för bad och träning.
Varför egentligen?
Om allt är läkt och ser bra ut och jag mår bra, kan man väl lika gärna kunna börja lite försiktigt?


Iallafall, ska tillbaka om 3veckor för att sätta i spiral.
No more babys här inte.........än....



Imorse ringde jag till BVC igen för att rådfråga Bm.
Eftersom jag nu varit HELT mjölkfri i 1v, och med undantag av lördag-söndag, så har det inte blivit någon förbättring ( ibland t.o.m sämre ) så kom vi fram till att det nog inte har med det att göra ändå.

Nätterna och förmiddagarna äter hon nästan alltid bra utan skrik, det är sen när eftermiddagen och kvällen kommer som hon protesterar helt.
Så vår nya terori nu är att min mjölk nog är för svag då, så jag ska testa att ge henne ersättning.

Imorgon är det dax för Olivia att träffa läkaren för 6 v. kontroll.


Nu har Patrik gått till jobbet och vi väntar på mamma/ mormor, moster Kikki och kusin Lukas som ska komma och hälsa på.
Ska bli så mysigt. dom vi har längtat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0