v.30

Precis i början av graviditeten när allt kändes så segt och långt borta, tänkte jag på "när man är i v.30" DÅ är det inte långt kvar!
Och nu är vi där!
V.30


Trots att jag hela vägen hit tyckt att det gått i snigelfart kan jag nog nu i efterhand erkänna att det ändå gått ganska snabbt.
Det va helt enkelt inte så väldigt länge sedan som jag satt där med ett positivt grav-test,  och som jag nästan ville kasta in handduken  för att jag mådde så illa.

Men nu är vi i v.30 och det är "bara" 11 veckor, 2½ månad eller 76 dagar kvar tills vi ( förhoppningsvis ) får träffa vårt lilla underverk.

Så här ser vi ut nu:





Bebis har nog börjat få en ny dagsrytm och känns mer pigg på dagarna.
Ibland när jag står och jobbar har den disco i magen.

Vikten är fortfarande oförändrad och ligger på + 6kg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0