TUL

I Göteborg ingår som sagt bara 1 ultraljud.
Vi gick på ett privat i v.10 för att jag va så orolig och nojjig och ville veta med säkerhet att det överhuvudtaget fanns någon bebis som levde i magen.

v.10

När det sen va dax för RUL i v.18, va jag fortfarande orolig för att det kanske inte levde något därinne. Jag hade ju fortfarande inte kännt av något.

v.18

Nu känner jag ju bebis varje dag och är inte direkt orolig för den anledningen längre.
Men jag funderar ändå på om man borde boka ett nytt privat Ultraljud, bara för att kolla en sista gång så att allt ser bra ut därinne.

Vad säger ni?
Fick ni 2 ultraljud? om inte, gick ni på ett extra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gick i Landskrona å där får man 2 Ul v18 å typ v32 har jag för mej. Jag fick även ett vaginalt Ul innan v 18 men det var för jag frågade om ett. Kram Bella

2011-05-22 @ 13:37:00
Postat av: Kikki

Om det inte kostar för mycket hade jag gjort ert privat för skojs skull eller om ni vill se kön :)

Hade där varit några stora fel ser man oftast de i det tidigare ul!

2011-05-22 @ 14:07:20
Postat av: farfar

Hej Tina

Försökte skicka till din e-postadress men den blir

inte godkänt.

Innan du bestämma dig för att göra ett ultraljud

för skojs skull råder jag dig att öppna nedan-

stående länk och läsa vad dom skriva där.

Har det bra, många kramar

farmor och farfar



http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=3826136

2011-05-22 @ 18:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0