Ett dygn med familjen Sandberg

Ja igår kom då Jenny och barnen på besök ( igen ).
Men dett abesöket va planerat och dem stannade över natten.

Tur att det varit sommarväder ute annars är risken att dem rivit halva lägenheten.
Igår lekte vi lite i parken innan det va dax för kvällsmat ,pippi och läggdax.

Idag åkte Patrik till jobbet medan vi andra tog bilen och åkte till stranden.
Det va väldigt uppskattat och barnen tog sig t.o.m friheten att ta årets första "bad"

Efter lite mat va dem halft hysteriska och mamma Jenny beslutade sig för att packa in dem i bilen och åka hemåt mot skåne igen.
Då passade jag på att ta en promenad in till stan. Köpte mig en glass och satte mig vid vattnet en stund innan jag gick och mötte Patrik efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0