v.21 ( 20+0 )

Nu är vi inne i den andra halvan och snart börjar nedräkningen. =)

Jag har ju lovat mig själv och alla andra att inte läsa några mer forum och sånt skit på internet och sluta noja mig över allt.

Och det har gått ganska bra, men trots att jag va hos BM i måndags och hörde hjärtat slå så fint, så kan jag inte sluta undra varför jag fortfarande INTE fått känna bebis.
Visst att den förbannade moderkakan ligger i framvägg, men nu är det ändå v.21 och alla andra verkar känna sparkar och allt, och på alla informationsidor står det " nu känner du bebisen sparka tydligt"

Men nej, inte min bebis...

Så nu behöver jag ännu en gång bli lite lugnad och frågar er som också har/haft moderkakan i framvägg:

När kände ni er bebis första gången??




Kommentarer
Postat av: Kikki

Och nu behöver du inte längre oroa dig för ni har båda känt bebis!

2011-03-06 @ 08:27:17
Postat av: Catrin

Jag kände de väldigt tidigt redan i vecka 17 tror jag, fast då kändes de mer som bebis simmade runt i magen nu känner man riktiga sparkar. KUUUL att du äntligen fick känna det, det är så underbart. Hoppas du mår bra annars! Kram på dej

2011-03-06 @ 16:01:57
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0