Mini älsklings nya garderob

Efter Ultraljudet va jag så glad över att allt såg bra ut, så jag ville "fira" genom att köpa något till bebis.
Egentligen tycker jag att det är lite för tidigt att börja shoppa kläder och saker till en liten varelse på knappt 200g.
men hur lätt är det egentligen att motstå??
Så nu har "den" t.o.m fått sin egen "klädlåda"
När jag fyllde år fick ju bebis en hel kartong med saker,blöjor och kläder av sin mormor.
bl.a detta:
Många säger ju att det är tråkigt att köpa när man inte vet könet.
Det tycker inte jag.
Visst, det finns vissa modeller och någon färg man kanske bör undvika, men annars är det ju fritt fram.
Dessutom är jag inte så över förtjust i just ROSA-Flicka BLÅTT- Pojke.
Så detta köpte jag.....
Vitt och grönt
När köpte ni era första bebiskläder/saker?

Kommentarer
Postat av: jessika

Jag var optimistisk nog att köpa en pyjamas till bebisen redan innan jag lyckats bli gravid.. Sen när jag blev det så gav jag den till min sambo och talade om att den skulle behövas om 9 månader :o) När jag var i v 10 gick han och köpte vagn och säng!! DET tyckte jag var lite väl tidigt..

2011-02-13 @ 10:30:05
URL: http://vrbebis.blogspot.com
Postat av: Kikki

Efter ultraljudet köpte jag filt och pyjamas :)Fin magen är!!!!

2011-02-13 @ 12:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0