Ingen vaknar upp med hollywoodhår

Många frågar mig om produkter till deras hår.
Därför tänkte jag dela med mig av vad jag använder till mitt hår.
Vård:

1. XL Schampo för färgat hår + Balsam.
Ett mycket prisvärt märke, för de som inte
vill lägga en förmögenhet på produkter,
men ändå köpa ordentliga frisörprodukter.
ca pris: 179-279kr/st ( 1liter flaskor)

2. Matrix färgschampo + Balsam för brunt hår.
ca pris: 150kr/st



Styling:



Volym:
1. Fudge "Root juice"
ca pris:180kr
2. Paul Mitchell "Extra body daily boost"
Spraya i botten i fuktigt hår
och föna sen torrt.
ca pris: 200kr
Alla volymprodukter kräver att man
fönar det, annars får du inte det rätta resultatet.
Plattång:
Nak "Protective sealant"
Spraya i vått hår, föna och sen platta
eller spraya på torrt hår innan plattång.
ca pris: 180kr





Lockar:
KMS "Bounce back spray"
Spraya i vått hår och krama upp lockarna
Låt det självtorka eller föna med tratt.
ca pris: 180kr



Spray:
Matrix "Proformá"
Medelhård spray som inte gör håret helt stelt, lätt att kamma ur.
ca pris: 99kr


Observera att dessa passar MITT hår!
Det finns hundratals olika produkter som alla är bra.
Oftast handlar det om personlig smak och tycke.
Testa er fram helt enkelt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0