Midsommarafton

Vaknade vid 02.00 i natt, pigg som en mört. Gick ut i soffan och kollade tv och datorn några timmar. Vid 5-6-tiden blev jag trött igen och somnade om ett tag. Vaknade igen strax innan 08.00. Kände mig ,trots min bristande sömn, pigg och utvilad, så jag gick upp och klädde på mig och begav mig ut på en promenad.
Slå 3 flugor i 1, tänkte jag
-motion
-tidsfördriv
- glömma bort att jag tack vare mina nya myggbett, helst av allt bara vill klia sönder benet på mig*



Drömde i natt att jag fått 23 myggbett runt ena benet. Fy fan!
I verkligheten är dem nog inte mer än 3st, men dem kliar som om de vore 23!
Jag är en av dem som envisas med att INTE klia, i hopp om att dem ska försvinna snabbare då.
Gör dem det? Det känns iallafall så med mina andra...
><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
Det ser ut som att det trots allt kan bli en fin midsommarafton i år. Även om molnen blir fler och fler nu, så kunde man gå i t-shirt och shorts kl 08.00 i morse. Så det ser ju lite lovande ut.
Min röda färg sen igår har lagt sig lite, men jag får nog ändå ta det lite lugnt i (solen) idag.
En annan sak jag också får ta det lugnt med är alkoholen!


Jag har, dagen till ära inhandlat mig en vinflaska, men med tanke på att jag kanske dricker typ 3ggr/ år, och 50% utav de gångerna slutar det med bakfylla innan fylla, så kan det bli lite spännande att se hur det blir i dag.
Jag hoppas jag har procenten på min sida!
Till er andra mer vana drickare:
Drick med måtta. man har kul ändå och tänk på att det finns en morgondag!
(som dessutom ser ut att bjuda på mycket sol. Så det hade väl varit trist att slarva bort den dagen, genom att ligga i fosterställning på badrumsgolvet)


Med det sagt önskar jag er än en gång en Trevlig midsommar!






* nu i efterhand kan jag informera er om att jag nästan HELA promenaden inte tänkte på något annat än på hur MYCKET benet kliade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0