Dålig uppdatering

Fick en kommentar från min syster om att jag av dålig på att uppdatera, trots att jag har semester.
Och det mina kära vänner kan jag berätta att det beror på att det inte händer så mycket här.
Jag tackar gud när det iallafall är fint väder så jag kan ligga ute i solen och njuta. ( dock får jag oftast göra det själv eftersom min kära pojkvän tycker att det är tråkigt och hellre sitter inomhus och kollar på fotbollen )

Igår "tvingade" jag ut han för en promenad och runda inne i stan. Vi va hemma igen lagom till dagens andra match ( 16.00)jag la mig i solen en stund till, sen spenderades resten av dagen i soffan med fotboll.
Kul?- nej
Mysigt?- tveksamt
rastlös- oh yeah!

 

Igår gick ännu ett av mina favorithalsband i sönder, så när vi va i stan, köpte jag 2st nya.
Men jag va inte riktigt nöjd med någon av dem och ville väldigt gärna ha kvar hänget från det som gått sönder.
Så vad gör man då?
jo, man "klipper och klistrar"

3 och ett söndrigt halsband blev 2 halsband och en fotlänk:

   

Nu kom lilla Arvid igen ( man skulle nästan kunna tro att jag öppnat daghem) och snart kommer Anna och Noah för lite klippning och lek i parken.
Hoppas solen håller sig framme!

Trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Kikki

va äter han äpple till fotbollen??

2010-06-22 @ 14:11:38
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0