Bankrutt!

Folk klagar på att det är dyrt att gå till frisören, men där får man iallafall sätta sig ner och slappna av i ca 2h, bli servad och ompysslad, dricka kaffe och läsa skvallertidningar, medans frisören masserar färgar/slingar, klipper och stylar en snygg i håret.

Hos tandläkaren får man nervöst ligga ner på en stol, gapa i 40min medans man har allt ifrån sprutor, borr, sladdar,tänger, händer och allt annat möjligt i munnen. sen får man gå därifrån med en halvt förlamad dreggelmun och stor risk till smärta när "Linda Rosing läppen" väl släppt. Och ja, jag glömde det viktigaste:
2500kr fattigare!!!!!

(det är t.o.m 2 frisörbesök )



Efter mitt trevliga besök hos tandläkaren, passade jag på att besöka familjen Sandberg en snabbis.
Dem kom ju hem ifrån Grekland i tisdags.

Jag fick ett armband av Jenny




Blir du inte avundsjuk på Estelles outfit idag, Kikki!? =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0