Dophelg nr 1

Ja, då satt man ännu en gång på bussen påväg till Göteborg. Denna gången står det barndop på schemat. Det är lilla Liam som ska döpas imorgon.
Idag ska jag träffa Carro och lille Arvid. Dem får hjälpa mig hitta någon present. Kan ju inte hitta någon bättre och mer passande hjälp, med tanke på att dem själv ska ha dop om 2veckor.

Sen blir det lite barnpassning i eftermiddag medans "mamma" tränar fotboll. Tänkte vi skulle gå en promenad kanske om vädret tillåter.
Men ikväll är det bara mys med älskling som gäller. Och idol så klart!

Va duktigt för en gång skull och tog med mig kameran, men så skulle jag sätta igång den nu, så står det bara objektivfel....Vad gör jag då? måste man lämna in den då? Orka!

Nu börjar magen skrika efter mat, så det får nog bli att ta fram min medtagna fruktsallad och inhandlade brödbulle..mmmmm

Trevlig helg


"Nu är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör, snart är det fredagsmys..............."


Kommentarer
Postat av: pappa

ja Tina, du måste lämna in den för lagning, tror inte dom kommer hem till dig o fixar det.

kram pappa

2009-10-25 @ 19:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0