dålig uppdatering

Är kanske lite dålig på att skriva just nu, men det beror som sagt på att jag har tokmycket att göra. Flyttlasset går på lördag och onsdag-torsdag jobbar jag till 20.00 så då blir det inget gjort här.

Igår startade dagen 05.30 och inte blev det någon vila efter det, efetr att först skjutsat Magnus till jobbet åkte jag hem och åt frukost och gjorde mig klar för att sen skjutsa mamma till jobbet. Strax innan 8.00 va jag i lägenheten och strax efetr 20.00 åkte jag därifrån.
Hann med en hel del och nu börjar det se riktigt fint och hemtrevligt ut.

Dagen idag börjades lika tidigt, men jag va så fruktansvärt trött så efetr att jag skjutsat magnus åkte jag tillbaka hem och sov 1h innan mamma skulle köras.
Idag skulle jag köpa köks stolar, men dem jag bestämt mig för sen tidigare hade utgått så jag hittade någon annan, men man va tvungen att beställa dem, så jag får vara utan stolar i 1-3v.

Nu va "lunchrasten" slut och väggarna i hallen kallar. Sen är det bara badrummet kvar och alla handtag i köket och garderoberna, sen är det KLART!
SKÖNT!!!!

Tjingeling

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0