På smällen...

Nej jag har inte gått och blivit gravid, utan sitter och tittar på filmen på tv.
Jag hatar filmgraviditeter, för man ser aldrig ut så i verkligheten  ( förrutom Majsan då såklart )
Själv kommer jag garanterat att se ut som en förstoppad flodhäst!


Idag har jag jobbat 12-17. Började med att jag gick ner till stan för att ta bussen till jobbet, då jag upptäckte att bussen inte gick förrän 12.20. Oops!
Tur mamma finns, som fick komma och skjutsa mig.

Sen va det direkt hem där mina 2 kunder redan stod och väntade.

Imorgon är jag "ledig", men inte sysslolös.
Först morgonpromenad kl 10 ( + köp av knäckebröd )
sen 2 kunder i Bjuv kl12
träffa Jenny lite
och sen hem och ha 1 kund 17.30
Kvällspromenad med Carro

På tisdag ska jag förhoppningsvis och besöka skobutik "kusin Christin" och se om jag hittar något passande att låna till dopet.bestämde mig för att jag nog inte ville ha mina beiga skor.



Hade velat ha något i den stilen.
Det hade väl passat bra?
Nu när man har en lång pojkvän funkar det ju med klack på skorna.



Kommentarer
Postat av: Emma

Okej, synd den inte va bättre!

Jo det börjar gå åt rätt håll. Mår illa men har inte spytt sedan i onsdags så detta är kanon =)



Jag behöver renovera mitt hår... Har du tid, lust, tips och ideér till mitt vardagsgråa deprimerande hår????? =)

2009-11-01 @ 23:06:19
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Emma

Va bra =)

Ja jag vill gärna ha en helt ny frisyr. Tror jag vill färja håret mycket mörkare, eller så vill jag nog göra det lite ljusare.. KLUVEN!

2009-11-02 @ 08:21:01
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0