Nylackad måndagskväll

oj oj, vilken fullspäckad dag.
Visade sig dessutom att det va 3st (istället för 2 )ute iBjuv som ville bli fixade i håret. Men det säger man ju inte nej till. Nu har kvällskunden gått hem och soffan kallar.


Hann med att fixa naglarna lite också
När man är i vatten så mycket som jag är, måste man verkligen måla om naglarna var/varannan dag för att hålla dem fräscha.



Kvällpromenaden blev inställd p.g.a dåligt väder.

Har inte lyckats komma igång med min träning ordentligt ännu, Känns som man aldrig har tid.
Ändå jobbar man bara deltid....hmm?



Nu ska jag kolla på "Ullared".
HUr kan man egentligen göra en hel teveserie av det??

 

by the way: Roffes operation gick bra, och han mår bra...


Kommentarer
Postat av: Emma

Nej jag är inte så mörk nu.. Men jag avvaktar med färgningen tror jag. det är klippning som är prio nr 1 =)

Men page det är jag nog alldeles för feg för... Plus att mamma skulle döda mig :-D



Men jag tror jag vill klippa upp det mer och kanske ha snelugg...? Alltså en halvlång snelugg inte en som börjar uppe vid hårfästet ;)



Det är väl skönt att du har att göra fast att du är ledig, det ska kännas att man lever =)

2009-11-02 @ 20:28:25
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Catrin

Skönt att Roffe mår bra igen!

2009-11-03 @ 19:02:29
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0